viernes, 27 de febrero de 2015

LA RUTA DEL BACALLA

Encara queda una setmana per gaudir dels establiments que ofereixen un bon producte i económic, encara que una mirada més profunda faque a vegades troben alguna coseta que no ens acaba de cuallar. A la sortida de l'escola amb vaig apropar al museu marítim, al NORAI per fer la primera incursió, no és la primera vegada que hi anava, ofereixen un menú económic, interesant, correcte, en un espai maku, però, jajaja la cosa no va anr bé del tot, la primera trompada va ser que no podíes pendre res que no fos cervesa i, els em coneixeu sabeu que no prenc alcohol, vaig ser una mica rata i els hi vaig dir que em donessim aigua de la aixeta i la cervesa sense obrir, vaig mirar al voltant a veure a qui podía regalar-la, anem a la truita, el idiazabal crec que no hi era, i el bacallà crec que encara que encara està en remull, soso i poc, encara que la truita era correcte, pero la gran troballa va ser el alga Codium, sensacional, quin sabor tan espectacular, encara que per a mi no era una tempura sino més aviat un frito tipo andalusía, bé em quedo en aquest descobriment, i a més es un alga de Galícia, bé doncs la cervesa em va acompañar fins a casa i potser faci un pollastre a la cervesa o potser una carbonada flamande, ahh, se me olvidaba hi ha un noi de cabells foscos  que em va donar un susto al posar el pa, per cert horrible, s'assemble un pa que vaig probar en el bon area d'aquest precuinats, però si no recordo malament el del bonarea era millor, llastima perquè fins i tot el del lidl és bastante mejor, encara que per sort n'hi havia un noi i una noia de lo més correcte, el noi guapíssim (la noia també, eh¡¡) i super agradable, es podria escollir camarer, no?

 potser aquesta truita hagués guanyat amb un sofregit de ceba tendra o alls tendres o potser si l'alga l'haguessin posat a dintre amb el bacallà, potser si o potser no.
la seguent incursió va ser al SUCULENT, espectacular, el tracte es de la más encantador i el producte boníssim, he de tornar perque hi han més coses que he probar, ja us o diré, encara que 8 eures per uns bunyols em semblen cars i mes quan per 6 ja pots fer uns quants.


el toke exòtic va ser la crema d'all negre que és tendéncia, encara que jo vaig comprar una al lidl, jejee, un poca carita, potser es per això que varen pujar el preu, el bunyolets tots iguals i ben rodonets, els hauran fet amb cullera?? i cap problema a l'ora de demanar aiguia, ja pensaba anar carregat amb dues botelles de cervessa, jajajaja.

No hay comentarios:

Publicar un comentario