jueves, 26 de febrero de 2015

XOCOLATA

A l'escola venia una alumna, propietaria d'una pastisseria super que em va proposar fer un stage de coques, m'hi vaig anar l'estiu passat, va ser super, molta feina en aquelles dades, em va dir que hi anés quan volgués, la vaig trucar la setmana passada preguntant-li per les mones i, em va dir que cap problemaa, llavors vaig trucar en Santi un dels pastissers però, i em va dir que ell començavaamb la xocolata a les 4'30 de la matina, quin soponcio¡¡¡¡ bé doncs m'i vaig acostar ahir, a les 5 ja hi era i això es una petita introducció







la máquina de xoxolata és espectacular et permet treballar més rápidament a una mateixa temperatura.
la setmana que bé toca pintarles amb la pistola, superinteresant, espero aixecarme¡¡¡ ufff quina són, la resta del dia vaig kao.

No hay comentarios:

Publicar un comentario