sábado, 16 de mayo de 2015

HOFFMAN

Fa temps que havia perdut la creativitat, em sembleva rutinari el Fet de introduïr els mateixes fotos cada any,els mateixos cursos, els mateixes receptes, l'únic que es salbava ereu vosaltres, encara que em, semblavaque posar només fotos de persones, no era suficient enriquidor però em va venir la idea, em vaig dir, si no paras de fer cursos, serà Molt interesant parlar-ne, després de tenir problemes tècnics amb l'ordinador, i em pòsit a parlar de l 'escola Hoffman, la meva experiència és enriquidora cent per cent, menges Treballa és el que jo he viscut des que Volia ser cuiner, a els Seus punts de Cocció, presentacons i equilibris del plat són realment Excepcionals, en el curs que estic de fent el de Arrossos, la varietat i la exquisidesa m'encanten. l'arròs decolomí expectacular, vam fer un FONDO OSCURO amb les carcasses pero mollar-lo, el pìt elvamrostir a part perquè quedés cru,i vam ferun salseta de cireres per napar el piti una cirereta per decorar, UALA, paso foto.




aquesta, és d'una paella de verdures maravellosa

L'altre arrós perquè vam fer-ne dos era un arrós d'eroçons amb navalles,  amb un puré de celerí.
vull posa una foto molt divertida

No hay comentarios:

Publicar un comentario